Do boje s inflací. V Kanadě vede pevná sazba na pizzu
Pevná sazba na pizzu: Cena se nezvýší po dobu 12 měsíců
Řetězec jednoduše oznámil výhodnou nabídku na extra velkou pizzu se 4 surovinami dle výběru a slíbil, že po dobu dvanácti měsíců cenu nezvýší. Nápad se záhy ujal, a to hned ze dvou důvodů:
Perfektní načasování – všichni mluvili o inflaci a o tom, na jak dlouho si zafixovat své úroky u hypoték.
Originální nápad – pizza se vlastně stala finančním produktem
Kampaň Fixed-Rate Pizza měla návratnost 2 217 %
Pro nápad společnost vytvořila speciální stránku fixedratepizza.ca s heslem: Bez ohledu na to, jak špatná je inflace, cena vaší pizzy zůstane po celý rok stejná.
Během dvou týdnů získala kampaň více než 91 milionů bezplatných zobrazení napříč kanadskými médii. O tahu se mluvilo i na sociálních sítích a byla hitem i na Twitteru. Za první tři měsíce prodala Pizza Pizza více než 225 000 pizz s pevnou sazbou.
Když se na to podíváme čísly markeťáků. Během prvních tří měsíců dosáhla Fixed-Rate Pizza mimořádné návratnosti 22,17 USD na každý vynaložený dolar – tedy 2 217 %!
Nápad pokračuje i v roce 2024, v nové reklamě se Pizza Pizza proměnila v banku:
Pokud se na velké kampaně necítíte, zkuste naše Tipy, jak během inflace nastavit ceny a ušetřit.