Sohrnné statistiky: Jak se vám celkově vede
V prvním typu, v souhrnných statistikách, uvidíte měsíční obrat a počet objednávek. Krásně si můžete vše prohlédnout v grafech, které oku lahodí.
Podrobnější rozpad, včetně zdrojů, najdete v tabulce. Z té si také můžete potřebné informace vyexportovat do CSV.
Detailní statistiky: Nahlédněte byznysu pod pokličku
V detailních statistikách najdete vše rozepsáno podrobně. Vždy si vyberte, za jaké období chcete daný parametr sledovat a jde se na to. Tohle všechno můžete nyní studovat:
1. Počet objednávek a jejich průměr za den – budete tak vědět, které dny jsou slabší. Třeba vymyslíte nějakou akci právě na tento den, případně snížíte počet zaměstnanců na place. Anebo vyhodnotíte, že v tyto dny budete mít zavřeno.
2. Obrat a průměrnou hodnotu objednávek – budete přesně vědět, kolik vám rozvoz přináší a jaký vývoj můžete přibližně očekávat v dalších měsících.
3. Počet prodaných produktů a počet produktů průměrně v objednávce – můžete to pak například porovnat s počtem prodaných produktů u stolu v restauraci.
4. Poslední objednávky – co se objednalo naposledy.
5. Nejprodávanější produkty – zjistíte nejen to, co je oblíbené, ale taky to, co se neprodává. A směle ho z menu vyhodit.
6. Seznam služeb
7. Seznam zákazníků včetně jejich obratu, počtu objednávek a průměrné hodnoty objednávky.
8. Seznam řidičů včetně počtu objednávek a obratu u jednotlivých platebních metod.
9. Zdroj objednávky – odkud objednávka přišla. Který kanál promovat a který naopak funguje bez reklamy?
10. Typ dopravy – zjistíte, jestli k vám lidé častěji zajdou pro jídlo, anebo jej častěji vezete.
11. Typ platby – platí vaši hosté cash, u řidiče, anebo přes platební bránu na e-shopu?
12. Časový přehled – v jaké hodiny se objednává nejčastěji? Ty slabé můžete podpořit například akcí Happy Hour.